דרעי: "נדרוש את משרד הפריפריה גם בממשלה הבאה"

    איתי גדסי No Comments on דרעי: "נדרוש את משרד הפריפריה גם בממשלה הבאה"

    יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי פתח את כנס הבחירות בפריפריה בעיר אופקים, במהלך נאומו בכנס תקף את הקמת מפלגת 'כחול לבן': "שבוע שעבר נפל דבר בישראל. הקימו מפלגה ברמת אביב ג׳ ובווילה בסביון. לא באופקים, לא בנתיבות ולא בקריית שמונה. זה לא מעניין אותם הפריפריה"

    16:20
    07.05.24
    איתי גדסי No Comments on רק ספין? דיווח: הרב שמואל אליהו יתמודד לרבנות הראשית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו״ר ש״ס ושר הפנים השר אריה דרעי פתח היום (שלישי) את כנס הבחירות בפריפרייה בעיר 'אופקים' בדרום, בדבריו בכנס תקף את הקמת מפלגת 'כחול לבן': "שבוע שעבר נפל דבר בישראל. הקימו מפלגה ברמת אביב ג׳ ובווילה בסביון. לא באופקים, לא בנתיבות ולא בקריית שמונה. זה לא מעניין אותם הפריפריה. לפיד בחיבור שנעשה בצפון ת"א עלול להיות ראש ממשלה בישראל. מישהו מבין פה את המשמעות?".

    לפיד יחק את הכותל: "עזבו את המילים היפות שתשמעו בחודש הקרוב מאנשי לפיד שאנחנו אוהבים את החרדים, אבל כל החברים פה יודעים כמה חברי ׳יש עתיד׳ הזיקו ונלחמו ביהדות. הם יהפכו את השבת לעוד יום של חול, עורכי דין יצטרכו לעבוד בשבת ואותו לפיד יחלק את הכותל לשתיים".

    ערכים ומסורת: "ש״ס חזקה תזכיר כל יום מה זה מדינה יהודית, אנחנו מזכירים להם מה זה שולחן שבת ומה זה תפילה בביהכנ״ס בשבת. ש״ס בבתי ספר והגנים שהיא מקימה מזכירה ודואגת לשמירת הגחלת".

    משרד הנגב והגליל: "משרד הנגב והגליל היה פרס ניחומים לכל השרים. מאז שאני קיבלתי את המשרד הכנסנו מושג חדש הפריפריה החברתית. פריפריה זה לא רק קרית שמונה, אופקים ודימונה זה גם כל השכונות בערים השבעות כמו שכונת התקווה בתל אביב. "משרד הפריפריה יישאר בידי ש"ס גם לאחר הבחירות".



    0 תגובות